Corona-behandling
Skrevet af Mogens Ole Larsen
Har lægemiddelstyrelsen tabt sutten?
Det danske legemiddelverket forhindrer leger i å bruke klorokinin til tidlig koronapasienter.Det danske legemiddelverket har aldri før forhindret legenes gratis reseptbelagte rettigheter. Det danske legemiddelverket forbyr leger å foreskrive klorokinin fordi det kan utløse klorokininmangel hos revmatoid artrittpasienter !! Aldri har et så svakt argument blitt hørt. Det danske legemiddelverket er tilsynelatende utenfor kontroll av helsedepartementet. Det danske legemiddelverket mottar 80% av inntektene fra legemiddelfirmaer Klorokinin produseres av mer enn 100 farmasøytiske selskaper. Det kan ikke tenkes at klorokininmangel kan oppstå. Det må være noe annet bak det danske legemiddelverkets handling. Kanskje har legemiddelindustrien sett et uuttømmelig gullrush i ny dyr medisin mot corona. Klorokinin er et så gammelt preparat at ingen kan patentere det lenger. Klorokinin er derfor så billig at klorokin ødelegger enhver drøm om ny gullgruver for legemiddelindustrien. Doctors Weekly melder i dag at mer enn 67 ledende kinesiske eksperter anbefaler kinesiske leger tidlig klorokininbehandling mot korona. Ingen tvil om at klorokinin er en betydelig forklaring på at Kina nærmest er ute av koronakrisen ... Det danske legemiddelverket er uforsvarlig, og styret kan påta seg et alvorlig ansvar for styret. Oveståemde påstander om helbredelse kan også bekretse av president Trump:Twitter : WhiteHouse-Corona.
Corona-statistikk :
Vaksiner
Blackcastle
Helsedirektoratet